Bestelling en levering

Heb je een geweldig item gevonden dat je absoluut wilt hebben? Fantastisch!

Kies nu de gewenste kleur en/of maat en druk op 'toevoegen aan winkelwagen'. Je kunt natuurlijk rustig doorgaan met winkelen; je winkelmandje is altijd bereikbaar via het 'winkelmand-icoontje' rechtsboven. Let op: het plaatsen van artikelen in je winkelmandje betekent niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je klaar met winkelen? Klik dan op het 'winkelmand-icoontje' om je items te bekijken. In het volgende scherm kun je eventueel de aantallen aanpassen. Klik daarna op 'Doorgaan naar afrekenen'. Hier vul je gemakkelijk al je gegevens in om de bestelling af te ronden.

Let op: Zodra je je bestelling hebt afgerond, is wijzigen niet meer mogelijk. Wij verwerken je bestelling direct, zodat je deze zo snel mogelijk in huis hebt. Heb je toch een foutje gemaakt? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@elanboutique.nl.

Verzendkosten bij Élan Boutique

Bij Élan Boutique nemen wij de verzendkosten volledig voor onze rekening. Je betaalt dus geen verzendkosten!*

*Let op: voor het retourneren van artikelen dien je zelf de verzendkosten te betalen.

Volg je bestelling bij Élan Boutique

Ja, je kunt de status van je bestelling volgen! We verzenden al je items met Track & Trace. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een link naar de bestelstatuspagina. Houd er rekening mee dat het soms even kan duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.

Levertijden bij Élan Boutique

Bij Élan Boutique streven we naar een snelle levering. Bestel je op werkdagen vóór 23:00 uur? Dan proberen we je bestelling nog dezelfde dag te verwerken en te verzenden. Onze gemiddelde levertijd is 7 tot 12 dagen, afhankelijk van de beschikbaarheid van de items.

Niet thuis bij bezorging?

Als de koerier je pakket niet kan afleveren, wordt het 7 dagen lang bewaard bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Je ontvangt een melding van de koeriersdienst met informatie over de afhaallocatie. Deze e-mail komt vaak in de spambox terecht. Mocht dit niet gebeuren, neem dan contact op met de koerier of met ons via info@elanboutique.nl.

Onjuist adres?

Het is jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het verzendadres correct is. Neem direct contact met ons op als je merkt dat er iets mis is gegaan, zodat we je bestelling nog kunnen corrigeren voordat deze wordt verzonden.

Verloren of gestolen pakket

We zijn niet aansprakelijk voor verloren of gestolen pakketten. Als de Track & Trace aangeeft dat je pakket is afgeleverd, maar je hebt het niet ontvangen, meld dit dan binnen 14 dagen. Wij zullen een onderzoek laten uitvoeren door de koeriersdienst en je op de hoogte houden van de voortgang.

Vragen over je bestelling?

Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@elanboutique.nl